آرشیو یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۷۲
صفحه آخر
۲۰
یک عکس یک متن

همسفر جانباختگان منا

حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت دیروز به همراه جمعی از حجاج که اعضای خانواده خود را در فاجعه منا از دست داده بودند، به میهن اسلامی بازگشت.

وزیر بهداشت پیش از رسیدن به ایران در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره جمع بندی نهایی سفرش توضیح داد و نوشت: برای همه این مهاجران سفر الی الله طلب مغفرت می کنم. آنها چند روزی است به عرش عروج کرده اند؛ اما تابوت های پیکر دنیایی شان از شامگاه جمعه به مرور به وطن باز می گردد. روحشان مهمان فرزند کعبه و صاحب غدیر باد.

عکس کمتر دیده شده از گیتی خامنه

عباس یاری، دبیر تحریریه مجله فیلم سری به آرشیو عکس های این مجله قدیمی زده و عکسی از گیتی خامنه را برای انتشار انتخاب کرده است. این عکس در پشت صحنه سریال «درخانه» گرفته شده است. یاری درباره این عکس نوشته: «مجری های خوب تلویزیونی، در حافظه جمعی تماشاگرانشان همیشه ماندگار و فراموش نشدنی اند. آنها که مجری برنامه های کودک بوده اند، تاثیرگذاری نوستالژیکی در ذهن و روح مخاطبان شان داشته اند. احترام برومند، مولود عاطفی، نگار استخر، شیده معاونی، مینا هاشمی، الهه رضایی، سونیا پوریامین، گیتی خامنه و بسیاری دیگر، چهره های مورد علاقه میانسالان جامعه امروزند که دوره کودکی شان را با این مجری های مهربان و دوست داشتنی، طی کرده اند.

گلزار و پرچم ایران

محمدرضا گلزار بازیگر سینما که گویا این روزها در خارج از کشور به سر می برد چون روزانه چند عکس در موقعیت های مختلف از خود در کشور ی خارجی منتشر می کند در یکی از پست هایش عکسی گذاشته که او را درحالی نشان می دهد که پرچم کشورمان را روی دوش خود انداخته است. شاید هم این عکس قدیمی است و مثلامربوط به مسابقه یکی از تیم های ایرانی با حریفان خارجی است اما گلزار آن را اکنون منتشر کرده است.

حاکم شاد، همراهان غمگین

دیروز سایت فرا رو چند عکس از رهبر جوان کره شمالی را منتشر کرد که در حال بازدید از جاهای مختلف است. در این عکس ها کیم جونگ اون به همراه دیگر مردان حکومت کره شمالی به کارخانه های تولید کفش، لباس، مواد خوراکی، پادگان های نظامی، مدارس نظامی و... رفته است و نکته جالب اینجاست که او در همه این عکس ها شاد و خندان است اما بقیه مردم یا غمگین و افسرده هستند یا در حال گریه اند.