آرشیو دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۵۹
ورزش
۱۵

سر خط خبرها

مدیرعامل سپاهان خبر خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال را تکذیب کرد.

پرویز سیار، پیشکسوت داوری معتقد است که مدیریت داوری در ایران نسبت به اروپا 50 سال عقب است و قدرت اجرایی کمیته داوران در اروپا به مراتب بالاتر از ایران است. او می گوید اعتراض سعودی ها به انتخاب فغانی برای داوری بازی الهلال - الاهلی در روحیه داور تاثیرگذار است.

علی پروین که از روز پنجشنبه به دلیل کسالت در بیمارستان کسری بستری شده بود، ساعت 10 صبح دیروز از بیمارستان مرخص شد.

جاسم کرار بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال که از بدقولی های متوالی مسوولان این باشگاه به ستوه آمده است با حضور در نجف رونوشت نامه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و فیفا ارسال کرده و خواهان رسیدگی به اختلافات مالی مربوط به قراردادش با استقلال از سوی فیفا است.

یادواره 500 شهید تکواندوکار کشور و تجلیل از شهدای شاخص، شنبه 18 مهرماه به میزبانی فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. این یادواره با نام «قهرمان ماندگار»، با حضور خانواده های شهدا و فرزندان شان و قهرمانان و خانواده تکواندو برگزار خواهد شد.

آنتونی گو، نایب رییس کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ووشو (IWUS) اعلام کرد این فدراسیون از انتخاب نشدن ووشو برای حضور در المپیک 2020 ناامید است اما زیاد از این خبر شگفت زده نشد.

نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد دوسال قبل که مسوولیت را قبول کردم تنها در 12 فدراسیون موضوع استعدادیابی در دستورکار بود و الان به 28 فدراسیون رسیده ایم. فدراسیون ها باید با صغر سن برخورد کنند.

دستور گودرزی برای برخورد با عاملان فروش بلیت در روز تشییع پیکر نوروزی

رییس کمیته اسکی چمن فدراسیون جهانی اسکی می گوید اگر مشکلات مربوط به میزبانی ایران برای رقابت های اسکی چمن جوانان جهان حل نشود، این میزبانی از ایران پس گرفته خواهد شد.