آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۵۹۸
خبر
۸

سایه روشن

احساس ایهود باراک در مورد برجام

ایسنا نوشت: نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: اکنون آمریکا، اسرائیل و متحدانش باید طور دیگری به ایران نگاه کنند.ایهود باراک گفت: بعد از توافق با ایران، از من سوال می شود که احساسم چیست و من می گویم که احساسات پیچیده ای دارم. احساسم شبیه کسی است که مادرزنش خودروی بی ام و او را به صخره کوبانده است.

برخورد ناجا با تجمعات غیر قانونی علیه برجام

ایرنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بر اساس مصوبات شورای تامین استان به وظایف قانونی خود درخصوص تجمعات غیرقانونی در مخالفت با برجام عمل می کند.سردار اسکندر مومنی در مورد برخورد با تجمعات غیرقانونی در مخالفت با برجام در برخی از استان های کشور افزود: در رابطه با این موضوع در درجه اول با تدبیر و مدیریت صحیح برخورد می شود.

تشییع پیکر سرکنسول ایران در مرو

ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر حاج حسن حسینی مقدم، سرکنسول ایران در مرو ترکمنستان و از جان باختگان فاجعه منا روز گذشته در محوطه وزارت خارجه با حضور سیدعباس عراقچی، حسن قشقاوی، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه، فاطمه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی، مدیران کل و روسای ادارات و تعدادی از کارمندان وزارت خارجه برگزار شد.

سومین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز

ایسنا نوشت: وکیل مدافع علی مطهری از برگزاری سومین جلسه دادگاه حادثه شیراز در تاریخ 15 مهرماه (امروز) خبر داد.مصطفی ترک همدانی با بیان اینکه این جلسه در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز برگزار می شود، گفت: من از آقای مطهری درخواست کردم با توجه به اینکه قرار است اظهارات افرادی که به وی حمله کردند، بیان شود، به دادگاه بیایند و اظهارات را حضوری بشنوند.

تشکیل یگان های حفاظت جدید نفت و اطلاعات

ایسنا نوشت: سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از تشکیل یگان های حفاظت وزارت نیرو، نفت، اطلاعات و بانک ها خبر داد.

ایران در رتبه نخست گسترش بیماری سرطان

انتخاب نوشت: رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران می گوید: ایران بالاترین سرعت پیش رونده بیماری سرطان را به خود اختصاص داده است. محمد اسماعیل اکبری، با تاکید بر رشد فزآینده بیماری سرطان در ایران گفت: سرطان پستان شایع ترین سرطان در بین زنان کشور شناخته شده است. وی گفت سالانه 10 هزار مورد ابتلابه این بیماری در ایران گزارش می شود.