آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۷۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

عموجان در شبکه مستند

شبکه مستند سیما روز جمعه 17 مهر ساعت 14 مستند پرتره مسعود جعفری جوزانی با نام «عموجان» را برای پخش در نظرگرفته است.

برنامه «نردبان» با هدف آموزش مستندسازی به مخاطبان غیرحرفه ای تولید می شود. این برنامه روز شنبه 18 مهر ساعت 9 از شبکه مستند پخش می شود.

نکوداشت روز زاینده رود در برنامه سرزمین ما

در برنامه امروز سرزمین ما، نکوداشت روز زاینده رود با حضور مهمانان مختلف برگزار می شود. این برنامه ساعت هشت صبح در شبکه یک با اجرای کیاداود اسفندیاری پخش می شود.

داریوش فرهنگ: من دیگر جزو خانواده پلیسم

داریوش فرهنگ از بازیگران اصلی سریال آمین می گوید: من در سال های گذشته آنقدر سریال پلیسی بازی کرده ام که دیگر خودم را از خانواده بزرگ نیروی انتظامی می دانم.

من جزو آغازگران بازی در سریال های پلیسی هستم و فکرکنم تا الان پنج مجموعه تلویزیونی پلیسی بازی کردم. وی درباره تفاوت آمین با کارهای قبلی پلیسی اش افزود: اگر بخواهیم آمین را با مثلاسریال شلیک نهایی مقایسه کنم، در شلیک نهایی محدودیت ها بیشتر بود که در سریال آمین این محدودیت ها برطرف شده بود، ولی فکر می کنم که جذابیت های داستانی شلیک نهایی چون جزو کارهای اولیه پلیسی بود بیشتر از آمین باشد.

همراه با «وان هو» در جنوب ایران

مجموعه«سفری دیگر» که سفر یک جوان کره ای به نام وان هو به جنوب ایران را نشان می دهد؛ این هفته در یکی از بنادر خلیج فارس با آداب و سنت های قدیمی مردم این دیار آشنا می شود.

این برنامه که امشب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه افق به نمایش در می آید، به کارگردانی رضا فرهمند ساخته شده است.

رادیو فرهنگ از اجرای چشم آذر بعد از 30 سال می گوید

کنسرت «باران عشق» با اجرای آثار ناصر چشم آذر بعد از سی سال به روی صحنه می رود.

به همین مناسبت گزارشگر برنامه نیستان رادیو فرهنگ با حضور در پشت صحنه تمرین این کنسرت با ناصر چشم آذر گفت وگو می کند که شنبه 18 مهر از رادیو فرهنگ پخش می شود.

استاد موسیقی کلاسیک، مهمان رادیو تهران

برنامه «تمام قد» شبکه رادیویی تهران جمعه 17 مهر، با حضور فرید عمران آهنگساز و مدرس موسیقی در دانشگاه از ساعت 22 پخش می شود.