آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۴۷
ایران زمین
۱۴

عزم جدی دولت برای تکمیل قطار شهری کرج

زهره نصرتی

کرج- دولت برای تکمیل مترو نیمه کاره کرج عزم جدی دارد.

«هیربد معصومی» معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه سیاستگذار قطار شهری کرج دولت است، اظهار داشت: مهم نیست پیمانکار قطار شهری چه کسی باشد، برای ما تنها تکمیل طرح دراولویت قرار دارد.

معصومی به پروژه ملی قطار شهری کرج که نزدیک به یک دهه است روی زمین مانده اشاره کرد و گفت: متاسفانه این پروژه دچار تاخیرهایی بود که دلایل مختلفی نیز دارد، البته مسائل مدیریتی قبلی، بیش از مباحث مالی موجب کندی پیشرفت این پروژه ملی شده است. پروژه قطار شهری، طرحی نیست که به شهرداری و شورا واگذار شود، بلکه تنها استانداری برای آن تصمیم می گیرد. وی با تاکید بر اینکه بارها متذکر شده ایم که نیازی نیست شهرداری و شورای شهر درباره ادامه کار دغدغه داشته باشند، افزود: اعضای شورای شهر کرج به رغم آنکه دغدغه داشتند به آنان اطمینان خاطردادیم که حق وحقوق مردم حفظ می ماند.

معصومی تصریح کرد: ما طرفدار پیمانکار و کارفرما نیستیم وتنها به عنوان نمایندگان دولت بی طرفانه بر کار نظارت خواهیم داشت. تمایل دولت به اتمام پروژه است نه انتخاب پیمانکار، متاسفانه استان البرز نسبت به سایر کلانشهرها در این زمینه عقب افتاده و باید حداقل2 رام از فاز اول را با 6 ایستگاه ظرف 14 ماه تکمیل کنیم.