آرشیو شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۶۳
سیاست
۲

شخصیت ها و چهره ها در پیام های تسلیت جداگانه شهادت سردار همدانی را تسلیت گفتند

رییس جمهور در پیامی نوشت: شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت(ع) و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقای حق نایل شد، فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه در پیامی سردار همدانی را از استوانه های مستحکم خط مقاومت در برابر امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: جهان اسلام با شهادت سردار همدانی سرافراز شد. مشعل فروزان این جهاد پایان ناپذیر خاموش نخواهد شد و جهان اسلام با این شهادت سرافراز شد و دشمنان بدانند راه مقاومت و مقابله با صهیونیست ها و مقابله با نفوذ امریکایی ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.

سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی در سوریه گفت: از آنجا که داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق محصول سیاست ها و برنامه های امریکا در منطقه هستند و جریان های تکفیری و مزدور از حمایت های همه جانبه امریکایی ها بهره می برند، دولت شرور امریکا در کلیه اقدامات تروریستی این گروه ها سهیم بوده و باید پاسخگوی اقدامات ددمنشانه خود باشند.

آیت الله نوری همدانی با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی تاکید کردند: این سردار رشید که پیوسته با اینجانب مرتبط بود، همیشه آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خود رسید.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهادت سردار جبهه های حق علیه باطل، رزمنده دلاور و بابصیرت حسین همدانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، امت اسلامی و خانواده این عزیز به حق پیوسته تسلیت عرض می کنم. خاطره سردار سرلشکر حسین همدانی در هر برهه از زندگی اش سراسر درس ایستادگی و مقاومت است.

وزیر امور خارجه نیز در پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران را تسلیت گفت و تاکید کرد جامعه جهانی باید ضرورت مبارزه با تروریسم تکفیری را دنبال کند.