آرشیو دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۰
شوک امروز
۱۲

دستگیری مرد انگلیسی به جرم قتل یک زن

گروه شوک: پلیس اسکاتلندیارد تحقیقات گسترده ای را در ارتباط با پرونده قتل یک زن 44 ساله آغاز کرده است.

به گزارش اسکاتلندیارد جسد این زن 44 ساله به نام «اوشا پاتل» در خانه اش در شمال غربی لندن پیدا شده است.

تحقیقات اسکاتلندیارد نشان می دهد که اوشا چند روز قبل از مرگ به طور مرتب با مردی به نام «مایلز دانلی» 34 ساله در اینترنت در ارتباط بوده و حتی با وی قرار ملاقات نیز گذاشته بود. ماموران پلیس، مایلز را به عنوان متهم این جنایت تحت بازداشت و بازجویی قرار داده اند.

اطلاعات دیگری که در پرونده قتل اوشا وجود دارد نشان می دهد که وی به طور همزمان با 4 مرد جوان دیگر نیز ارتباط اینترنتی داشته و با آنها گفت وگو کرده است.

اوشا زنی مطلقه بود که با پسر کوچکش که به بیماری اوتیسم مبتلااست زندگی می کرد. سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد می گوید: ما از هر کسی که با قربانی در ارتباط بوده بازجویی خواهیم کرد تا قاتل اصلی را بیابیم.

آنچه ما می دانیم این است که قربانی قبل از مرگ بشدت خوشحال بوده و به دوست صمیمی خود گفته که به تازگی عاشق شده و امکان جدی شدن ارتباطش و در نهایت ازدواجش با مردی وجود دارد. ماموران ما در حال بررسی بیشتر جزئیات این قتل هستند.

مت لوئیز کارآگاه و بازرس پلیس می گوید: جسد برای انجام کالبدشکافی و یافتن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است. نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفته و سعی می کند خود را بی گناه جلوه دهد ولی ما تمامی تلاش خود را برای یافتن قاتل اصلی انجام خواهیم داد.