آرشیو دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۰
زندگی
۱۳
رمز زندگی

43 سال با دفتر زندگی کهریزک

گروه زندگی: همایش تجلیل از نیکوکاران موسسه کهریزک با محوریت تجلیل از نیکوکارانی که سهم بسزایی در توسعه و شکل گیری این مجموعه داشتند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درشروع این همایش مددجویان با اهدای شاخه گلی زیبا به هریک از نیکوکاران آنان را به سمت سالن اصلی هدایت می کردند. دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در ادامه این همایش با نگاهی به تاریخچه این مجموعه و سهم عظیم نیکوکاران آن که پایه و ستون های آسایشگاه با حضور و نگاه انساندوستانه آنان شکل گرفته، گفت: امروز در این مکان گرد هم آمدیم تا 43 سال دفتر زندگی کهریزک و اهالی آن را مرور کنیم و بدانیم که حضور مادی و معنوی یکایک شما نیکوکاران بوده تا خانه 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلابه ام اس آباد و برقرار گردد. در ادامه دکتر منوچهر قارونی متخصص قلب و عروق و استاد دانشگاه تهران که 30 سال سابقه حضورداوطلبانه و درمان مددجویان کهریزک را در کارنامه درخشان خود دارد در سخنانی کوتاه گفت: برخی کهریزک را محل نگهداری و برخی دیگر بهشت می نامند اما بنده قدم از همه معادلات فراتر گذاشته و این سرا را دانشگاه انسانیت می نامم که بخوبی منیت ها را از هر شخصی دور کرده و او را به راهی می آورد که شایسته وجود او است.

در این همایش از 31 نیکوکار برجسته آسایشگاه خیریه کهریزک که نقش بسزایی در توسعه و شکل گیری این مجموعه داشتند تجلیل شد. نیکوکاران ضمن اخذ لوح و تندیس، تصویر خود را که توسط هنرمندان برجسته کشور بر بوم نقاشی نقش بسته بود دریافت کردند. در پایان این همایش به 5 تن از مددجویان آسایشگاه که در زمینه های گوناگون افتخارات فراوانی کسب کرده بودند لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.