آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۶۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

در سومین روز از رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران سومین دیدار از مرحله مقدماتی را با برتری برابر تیم فیلیپین به پایان رساند.

بدمینتون بازان در ادامه تلاش خود جهت کسب سهمیه المپیک قرار بود در دو مسابقه بحرین شرکت کنند اما بحرین باز هم برای بازیکنان ایران ویزا صادر نکرد تا حضور آنها در این رقابت ها منتفی شود.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز می گوید اگر برنامه ریزی رقابت های قهرمانی مناسب بود و این فشار زیاد به تیم ایران وارد نمی شد، ملی پوشان ایران می توانستند جایگاهی بهتر از هفتمی آسیا را به دست بیاورند. احمد سعادتمند معتقد است عملکرد نیما عالمیان در آسیایی فوق العاده بود و اینکه نوشاد باید دوباره به اوج برگردد.

از سوی فدراسیون کشتی، استان کرمانشاه به عنوان یکی از دو استان کشور برای میزبانی رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان معرفی شد. این رقابت ها هر ساله در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود که در صورت نهایی شدن، استان کرمانشاه میزبان رقابت های آزاد خواهد.

مجید ناصری، سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری می گوید به خاطر اینکه فدراسیون قراردادها را به صورت مقطعی می بندد، او به این صورت حاضر به همکاری نیست.

سیما لیموچی، عضو هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد جنبش پارالمپیک، جنبش جدیدی نیست و از سالیان گذشته تا به امروز این کار انجام شده است، ولی الان شاهد برپایی هرچه باشکوه تر این جنبش با حضور پانزده هزار معلول در سراسر کشور هستیم. بازتاب برگزاری مراسم روز ملی «پارالمپیک» در دنیا سبب شده تا این روز به نام ایران ثبت شود.