آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۸۵۰۰
ورزش
۱۱

گوناگون

پیراهن استیلی درموزه فیفا

پیراهنی که حمید استیلی در دیدار با آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه به تن کرده بود، برای نگهداری در موزه فیفا به زوریخ ارسال شد.

خداحافظی خلیلی با فوتبال

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس و آخرین آقای گل این تیم به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. محسن خلیلی همراه با پرسپولیس مقام قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بود و موفق شد آقای گل لیگ برتر شود.

پیروزی بسکتبال با ویلچر

درسومین روزازرقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ایران در سومین دیدار مقابل تیم فیلیپین با نتیجه 100 بر 41 به پیروزی دست یافت.

نایب قهرمانی جودو درآسیا

تیم جودو جوانان ایران با کسب یک مدال طلاو چهار نشان برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

شانزدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا که با حضور 168 جودوکار از 23 کشور در بانکوک آغاز شده بود، با قهرمانی ژاپن به پایان رسید.

استیلی: نگران بی پولی ملوان هستم

سرمربی تیم ملوان گفت: تنها مشکل این تیم در حال حاضر گرفتاری مالی است. استیلی افزود: قطعا نگران این موضوع هستم. مشکلات مالی تاثیر زیادی روی بازیکنان وعملکرد تیم می گذارد. امیدوارم با تلاش هایی که دنیامالی انجام می دهند، هرچه ز و د تراین مشکلات برطرف شود.

شاگردان ولاسکو المپیکی شدند

تیم ملی والیبال آرژانتین با ولاسکو جواز حضور در مسابقات المپیک 2016 را کسب کرد. تیم ملی آرژانتین درمسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی برابر ونزوئلاقرارگرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را ازپیش روبردارد.

بیجاری: غریبانه از تیم ملی هندبال رفتم

بیجاری ملی پوش هندبال یک هفته بعد از حضور دراردوی تیم ملی به دلایلی که نخواست عنوان کند، از تیم ملی خداحافظی کرد و گفت: چهارسوی زمین هندبال را غریبانه بوسیدم و رفتم زیرا مشکلات عدیده ای هست که به خاطر منافع تیم ملی نمی توانم آنها را عنوان کنم.