آرشیو پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۳
فن آوری
۱۹
نبض بازار

کاهش قیمت نوبرانه آیفون در تهران

در حالی که حدود یک ماه از عرضه جهانی گوشی آیفون 6 اس می گذرد این گوشی تازه وارد در ویترین بیشتر مغازه های تهران دیده می شود.

به گزارش «آی تی ایران» افزایش واردات گوشی آیفون 6 اس با رنگ بندی و ظرفیت های مختلف باعث شده تا در ویترین بیشتر مغازه ها این گوشی تازه وارد دیده شود.

این گوشی جدید در وهله اول با قیمت کاذب حدود 8 تا 9 میلیون تومانی وارد بازار دیجیتال شد اما به مرور زمان با افت قیمت همراه شد تا آنجا که در حال حاضر این محصول جدید اپل با ظرفیت 16 گیگابایتی و با رنگ بندی متنوع رزگلد، گلد، سفید و مشکی به ترتیب با قیمت دو میلیون و 590 هزار تومان، دو میلیون و 450هزار تومان، دو میلیون و 420هزار تومان و دو میلیون و 450هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین آیفون 6 اس با ظرفیت 64 گیگابایتی با رنگ بندی رزگلد، گلد، سفید و مشکی به ترتیب با قیمت سه میلیون و 150 هزار تومان، دو میلیون و 950 هزار تومان، دو میلیون و 950 هزار تومان، دو میلیون و 970 هزار تومانی در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود. همین گوشی با ظرفیت 128 گیگابایتی نیز با قیمت سه میلیون و 570 هزار تومان در اختیار علاقه مندان این برند قرار می گیرد.