آرشیو دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

خاموشی پارک یاسمن: آقای جاسم رمضانی گفته اند پارک یاسمن واقع در شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان فرحزادی، خیابان ارغوان، خیابان کاج، کوچه یاسمن فاقد روشنایی است. از شهرداری محترم تقاضا دارم نسبت به نصب روشنایی در این پارک اقدام کند.

قراردادهای سفید امضا: آقای سلیمان بلغار عنوان کرده اند که اگر کارگران به خاطر قرارداد سفید امضای کارگر به وزارت کار شکایت کنند، به بیمه و شغل شان لطمه وارد خواهد شد و حتی احتمال اینکه شغل شان را ازدست بدهند، وجود دارد. لذا باید این مشکل بزرگ به دست دولت و کارفرمایان محترم حل شود.

قانون ارزشیابی در آموزش و پرورش: یکی از فرهنگیان محترم کشورمان در تماس با روزنامه فرموده اند مدت سه سال است قانونی در آموزش و پرورش تصویب شده که براساس آن معلمانی که ارزشیابی سالانه آنها از 85 بیشتر باشد یک طبقه تشویقی می گیرند. قبل از ما این قانون اجرا می شد اما اکنون این قانون را برای ما اجرا نمی کنند و «طبقه تشویقی» به ما نمی دهند.

مشکلات مسافران فرودگاه اصفهان: آقای بابک حسنیان اظهار کرده اند که در اصفهان و در مسیر فرودگاه شهید بهشتی تابلوهای راهنما بسیار کم است و مسافران با مشکل مواجه می شوند. ضمنا در سالن پروازهای خارجی اجازه ورود همراهان مسافر به داخل سالن را نمی دهند. لطفا به این مشکلات رسیدگی شود.

خط تلفن ثابت: آقای افتخاری عنوان کرده اند که ساکن شهرک وحدت فردیس هستم. بیش از یکسال است که برای دریافت خط تلفن ثابت در مرکز مخابرات خاتم الانبیا ثبت نام کرده ام اما هنوز خطی برای ما دایر نشده است. در پاسخ به پیگیری ما می گویند ما امکانات نداریم. از وزیر محترم تقاضا می کنم مشکل ما را حل کنند.

تشکر از شهرداری اصفهان: آقای کیانی اظهار کرده اند که در شهر اصفهان دو خیابان آیت الله شمس آبادی و دکتر شریعتی ترافیک و تردد بسیار زیادی دارند. اخیرا شهرداری در خیابان شمس آبادی با نصب مانع پلاستیکی در وسط خیابان ترافیک را روان تر کرده است که جای قدردانی دارد. بهتر است همین سیاست در خیابان شریعتی هم اجرا شود.