آرشیو شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴، شماره ۴۴۰۰
ورزش
۱۴

آغاز اردوی تیم امید در امارات

تیم فوتبال امید کشورمان برای برگزاری اردوی آماده سازی خود روز گذشته با 22 بازیکن فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد دبی ترک کرد.

ارسلان مطهری به دلیل مشکل در صدور روادید، احمد نوراللهی به دلیل مشکل خروجی و علی کریمی که در بازی سپاهان و راه آهن دچار آسیب دیدگی شد از جمله بازمانده های سفر به امارات بودند. به این جمع باید میلاد محمدی را هم اضافه کرد که پس از رسیدن تیم امید به امارات با تصمیم محمد خاکپور سرمربی امید، به اردوی تیم اضافه شد.

محمدی، بازیکن تیم فوتبال راه آهن است که در فهرست قبلی کی روش برای تیم ملی بزرگسالان نیز حضور داشت، اما در فهرست جدید دیده نمی شود.

محمد خاکپور در این خصوص گفت: میلاد یک بازیکن ارزشمند است که می تواند به تیم المپیک کمک شایانی کند، برای همین باتوجه به خروجش از فهرست تیم ملی بزرگسالان او را به اردو دعوت کردم و امیدوارم هر چه زودتر به تیم ما اضافه شود.

اما علیپور، مدیر رسانه ای تیم ملی امید در خصوص تاریخ اعزام این بازیکنان به اردوی امارات گفت: با تلاش کادر تیم امید و همکاری ارگان های نظامی مشکل خروج احمد نوراللهی حل شده و مجوز خروج صبح یکشنبه صادر خواهد شد، همچنین ارسلان مطهری که به علت ثبت نشدن خروجش در سیستم رایانه ای امارات در سفر باشگاهی اش با مشکل صدور روادید مواجه شده بود با همکاری وزارت خارجه کشورمان و کنسولگری امارت مشکل وی مرتفع و صبح یکشنبه روادید او صادر خواهد شد.