آرشیو پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴، شماره ۲۴۴۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•لطفا به حال وضعیت وخیم درمانی در شهرستان نهاوند استان همدان فکری کنید؛ تنها بیمارستان این شهر جواب گوی جمعیت روستایی و شهری نیست و وضعیت رسیدگی به بیماران بسیار وخیم است.

سمیرا قیاسی

•بنده 32 سال است که قالی باف هستم درحالی که سال 1382 از فنی وحرفه ای قم مدرک قالی بافی گرفتم. یک سال پیش رفتم تامین اجتماعی آبیک قزوین که بیمه شوم ولی گفتند باید مدرک قالی بافی شما عوض شود. دوباره امتحان دادم و مدرکم را عوض کردم حالاهم می گویند دولت قالی باف ها را بیمه نمی کند. گناه من چیست 32 سال عمر خودم را پای هنر فرش بافی ایران عزیزم گذاشتم و هنوز هم مستاجر هستم؟

حمید آقاپور از آبیک قزوین

•گله ای داشتم از دانشگاه شریف که یک دانشگاه دولتی هم هست؛ متاسفانه آزمایشگاه داخلی اش را اجاره داده و دانشجویان فوق لیسانس باید خودشان وسایل آزمایشی شان را بخرند و هواکش و هود ندارد و همه به بیماری قلبی دچار شده اند. به هرجا هم که گله می کنند، فایده ای نداشته است. بیشتر وسایلی که در آن آزمایشگاه استفاده می شود، با هزینه خود دانشجویان است.

یک مخاطب

•اتوبوس هایی که در شهرستان ها رفت وآمد می کردند و از رده خارج شدند، اینها را مجددا در کارخانه های نهادهای دولتی به کار گرفته اند، نشانه اش هم تصادفی است که مدتی پیش در نزدیکی زرند اتفاق افتاد و چندین کشته بر جای گذاشت. لطفا مسئولان محترمی که مسئول این قضایا هستند، جلوی این اتوبوس ها را که به طور کامل پوسیده هستند، بگیرند. اتوبوس های شهرداری از تمام اتوبوس ها و مینی بوس ها آلوده تر هستند.

محمدتقی محبعلی

•به نظر می رسد در اهواز هیچ قانونی برای تاکسی رانی وجود ندارد، قانون برای رانندگانی است که سرخود نرخ تعیین می کنند. لطفا این موضوع ر ا در روزنامه چاپ کنید که نظارت بیشتری دراین باره شود.