آرشیو دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴، شماره ۶۰۷۹
شوک امروز
۱۲

ریاست یک زن در باند دزدی های حیله گرانه

گروه شوک: چهار مرد و یک زن که از گردانندگان باند سرقت های حیله گرانه در مشهد بودند دستگیر شدند.

این زن بدل انداز طلاهای دروغین را به فروشندگان می داد تا اعضای باندش بتوانند توطئه شان را اجرایی کنند.

رئیس پلیس مشهد در تشریح عملیات دستگیری دزدان حیله گر گفت: در پی گزارش چند سرقت از فروشگاه های مناطق حاشیه ای شهر مشهد با امانت گذاشتن زیورآلات بدلی تحقیقات پلیس آغاز شد.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: بررسی های پلیس در آخرین سرقت های این باند حاکی از آن بود که گروهی با مراجعه به فروشگاه های خواروبار فروشی از منطقه سیدی، چهار کیسه برنج خریداری و با این ادعا که پول و کارت اعتباری همراه ندارند یک جفت گوشواره طلابه طور امانت تحویل فروشنده داده و متواری شده اند که بعد مشخص شده این گوشواره ها بدلی است. وی گفت: تیم دایره آگاهی کلانتری سیدی مشهد با پیگیری علمی این پرونده مرد جوانی را که به عنوان خریدار به فروشگاه ها مراجعه می کرد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کرد. در این عملیات دو مرد و یک زن دیگر که از اعضای باند بودند و همگی به شیشه آلوده هستند نیز

دستگیر شدند. سرهنگ حجت نیک مرام با اشاره به این مطلب که تحقیقات از اعضای باند برای کشف سرقت های حیله گرانه آنان ادامه دارد به صاحبان فروشگاه ها و فروشندگان مراکز تجاری تاکید کرد هشیاری لازم را در رعایت نکات مراقبتی و بازدارنده از سرقت ها داشته باشند و به افراد غریبه که در قبال خرید سعی در امانت گذاشتن مدارک شناسایی، طلاو... دارند اعتماد نکنند تا از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری شود.