آرشیو دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴، شماره ۶۰۷۹
فن آوری
۱۹
کلیک

سلامت و تندرستی با یک کلیک

علی ماندگاری

اگر به فکر سلامتی بدن خود هستید و دوست دارید بدنتان را سالم و شاد نگه دارید، آن هم به روش های کاملا ساده و کم هزینه بهتر است سری به سایت www. imankan. ir بزنید.

این سایت در واقع یک مجله اینترنتی در مورد سلامت و تناسب اندام است. اعضای تیم imankan در تلاش هستند تا بهترین و البته کم هزینه ترین راه ها را برای سالم نگه داشتن بدن و همچنین روح و روان به کاربرانشان ارائه کنند. این سایت دارای بخش های گوناگون و متنوعی است. برای اینکه بسرعت به آنچه نیاز دارید برسید بهتر است نوار افقی که در بالای صفحه دیده می شود را نگاه کنید.

در این قسمت بخش هایی با عناوینی چون سبک زندگی، سلامت، تناسب اندام، مو و زیبایی، تغذیه و ورزش دیده می شود. با انتخاب هر یک از این بخش ها شما به صفحه ای با مطالب مختلف روبه رو خواهید شد. برای مثال با انتخاب سبک زندگی شما می توانید به مطالب جالبی در خصوص نحوه زندگی به شیوه سالم، چگونگی دوری از عوامل استرس زا، راه هایی برای رسیدن به موفقیت و... دسترسی داشته باشید.

«تناسب اندام» شاید از آن بخش هایی باشد که افراد زیادی به آن سر بزنند. در این قسمت به شما راه هایی در خصوص افزایش یا کاهش وزن نشان داده خواهد شد. در واقع در این قسمت شما با راه های جادویی قابل توجهی برای لاغر شدن یا چاق شدن روبه رو خواهید شد. مد و زیبایی نیز بخشی است که خود به زیر مجموعه های دیگری مانند پوست، مو، چشم و... تقسیم شده است. با انتخاب هر یکی از این بخش ها می توانید مطالب خواندنی زیادی را پیدا و مطالعه کنید. ورزش هم از قسمت هایی است که می تواند به کاربران بنا به علایق و خواسته هایشان ترفند هایی کارسازی را آموزش دهد.