آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۴
فن آوری
۱۹
کلیک

دفتر مجازی

علی ماندگاری

یکی از نیازهای اصلی راه اندازی یک کسب و کار، چه بزرگ و چه کوچک دفتر کار است. راه اندازی دفتر کار راحت نیست و برای پیدا کردن آن باید زمان و هزینه زیادی صرف کرد. اما برخی امکانات فضای مجازی بسیاری از کارهای سخت از جمله راه اندازی کسب و کارها به شکل سنتی را آسان کرده است. برای مثال حالابرخی سایت ها و اپلیکیشن ها امکاناتی را برای صاحبان کسب و کارها فراهم کرده اند که با صرف کمترین هزینه و زمان، دفتر مجازی خود را راه بیندازند. یکی از این سرویس های آنلاین، «دفتر شما» به آدرس اینترنتی www. daftareshoma. com است.

به کمک چنین سرویس هایی، دیگر نیاز نیست تا کارمندان یک شرکت در یک محیط دور هم جمع شوند، بلکه می توانند در نقاط مختلف مستقر و به وسیله ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل و رایانه به یکدیگر متصل باشند. این دفتر برای هر نوع کسب وکاری امکانات و امتیازاتی در نظر گرفته است. با کمک «دفتر شما»، می توانید با پرداخت هزینه اندک ماهیانه، به خط تلفن و فکس اختصاصی، صندوق مرسولات، صندوق صوتی، مکانی برای برگزاری جلسات، سانترال حرفه ای و... مجهز و از مزایای آن بهره مند شوید. «دفتر شما» بستری را فراهم می کند تا بتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین اجاره یا خرید دفتر کار و همچنین سایر هزینه ها مثل برق، آب، گاز، بیمه و... نیازهای خود را برطرف کنید.

دفتر کار مجازی با دیجیتالی کردن روندهای مختلف اداری باعث می شود تا کارهای دفتری با راحتی و شتاب بسیار بیشتری در مقایسه با شکل سنتی آن انجام شود و در استفاده از منابع طبیعی مانند کاغذ نیز صرفه جویی شود.