آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۶
ایران شوک
۱۱

مرگ دخترک در دستپاچگی مادر

دکتر رامین حسینی

گروه شوک-: دستپاچگی مادر جوان مرگ دختر 3 ماهه اش را به همراه داشت.

عصر 16 مهرماه سال جاری مادر جوانی با در آغوش گرفتن کودکش پای در بیمارستان علی اصغر گذاشت و در حالیکه اشک می ریخت از پزشکان اورژانس در خواست کمک کرد.

خیلی زود پزشکان به کمک مادر نگران رفته و اقدام های ابتدایی را برای نجات دخترکوچولو که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد انجام دادند.

پزشکان در بررسی های ابتدایی پی بردند دخترک به نام فاطمه به خاطر غرق شدن تا یک قدمی مرگ پیش رفته و وی را در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دادند.

عقربه ها ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز 17 مهرماه را نشان می داد که دخترک با وجود تلاش پزشکان به کام مرگ فرو رفت و معمایی را پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار داد. همین کافی بود تا ماجرای مرگ مرموز دختر کوچولو به ماموران 103 گاندی گزارش شد و بازپرس سعید احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان جنایی تهران برای کاوشگری وارد عمل شوند.ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ مادر فاطمه کوچولو رفتند و وی در حالی که اشک می ریخت گفت: برای نخستین بار بود که تصمیم گرفتم دخترم را به حمام ببرم.ابتدا لگن بزرگی را پر از آب کردم و در حال شستن دخترم بودم که ناگهان فاطمه از دست لیز خورد و داخل لگن افتاد، شوکه شده بودم و خیلی زود دخترم را از آب بیرون کشیدم که دیدم بیهوش است.

وی افزود: تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود که دخترم را به بیمارستان برسانم و اصلا فکر نمی کردم فاطمه کوچولو آنقدر زود مرا ترک کند.

بازپرس احمدبیگی در این مرحله دستور داد تا جسد دختر خانواده برای تحقیقات بیشتر در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گیرد که کارشناسان پس از اقدام های فنی علت مرگ را غرق شدن فاطمه اعلام کردند.

در این مرحله پدر فاطمه با مراجعه به دادسرا ادعا کرد که هیچ شکایتی از همسرش ندارد و این حادثه تلخ ناخواسته صورت گرفته است.

بنابر این گزارش، بازپرس جنایی پس از بررسی های قضایی مادر فاطمه کوچولو را بی گناه شناخته و رای به مختومه شدن پرونده داد.