آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۶
اخبار کشور
۱۰

سردار نقدی:تاکنون از کسی شکایت نکرده ایم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان تاکنون از کسی به دلیل انتشار مطلب علیه بسیج شکایت نکرده است.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی یکشنبه شب در برنامه تلویزیونی «متن، حاشیه» به تبیین برخی برنامه ها و عملکردهای بسیج در حوزه های مختلف پرداخت و در خصوص نقدپذیری بسیج گفت: علی رغم اینکه انبوه رسانه ها امروز فراتر از نقد، به صورت 24 ساعته در حال تخریب بسیج هستند و بسیج دائم زیر رگبار شایعه و تهمت است، تا حالانشنیده اید یک مرتبه ما از کسی شکایت کنیم اما تعریف برای برخی شیرین و نقد برای آنها سنگین است و اگر نقد بشوند به دل می گیرند.

نقدی با بیان اینکه وقتی شهدای مدافع حرم را به کشور آوردند، سیل درخواست های اعزام بسیجیان به جبهه مقاومت سوریه و لبنان برای حضور مستشاری و انتقال تجربیات چند برابر شده است، افزود: برخی بسیجیان ما در جریان ناامن سازی شرق کشور در حالی که می دانستند انفجار رخ خواهد داد خود را به عامل انتحاری رساندند و جان مردم بیگناه را نجات دادند. 50 هزار پایگاه بسیج، امنیت را در مناطق مختلف تامین می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از این گفت وگو اعضای رسمی و ثبت نام شده بسیج را حدود 23میلیون و 800 هزار نفر عنوان کرد و افزود: بسیجی شکل و شمایل خاصی ندارد و از هر قشر و قوم و مذهبی در بسیج عضو هستند مگر عده ای که با اسلام و قانون اساسی مخالفند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها می خواهند القا کنند که معیشت و آب و نان ملت ایران مشروط به ارتباط با آنها و کنار آمدن با ظلم و ستم آنهاست، گفت: آمریکا 2 سال با استراتژی ترور و 8 سال با جنگ نظامی، 10 سال با توطئه سیاسی - فرهنگی و 10 سال نیز با توطئه سیاسی - رسانه ای علیه انقلاب اسلامی شکست خورد و نهایتا با گرا دادن فتنه گران شکست خورده، تحریم ها را تشدید کرد که متوجه شد آن هم شکست خورده است. نقدی با بیان اینکه راهکارهای عبور از شرایط تحریم را به دولت سابق توضیح دادیم که همین نامه به دولت جدید نیز ارائه شد، گفت: اما دولت قبل لااقل یک خوبی داشت که آقای رئیس جمهور 3 مرتبه با ما جلسه گذاشت و حداقل حرف ما را شنید.