آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۶
صفحه آخر
۲۴

سه شنبه بازار فرهنگ

نشست زبان شناسی غربی و اسطوره های یونان باستان

پژوهشکده غرب شناسی و علم پژوهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشستی با عنوان زبان شناسی غربی و اسطوره های یونان باستان با سخنرانی مریم صانع پور از ساعت 10 تا 12 برگزار می کند. این نشست در سالن اندیشه واقع در بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی (64)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

نگاهی به «سمفونی سه شنبه ها»، نامزد بخش داستان کوتاه

نشست نقد و بررسی کتاب «سمفونی سه شنبه ها» با حضور افسانه احمدی، نویسنده کتاب و فرحناز علیزاده منتقد ساعت 18در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

مرور زندگی صادق هدایت در کتابفروشی هنوز

هفدهمین نشست کتابفروشی هنوز با موضوع زندگی صادق هدایت در هند با حضور «ندیم اختر» ساعت 18 در کتابفروشی هنوز واقع در خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 134، طبقه دوم برگزار می شود.

بررسی آرامگاه دو بانوی عیلامی در فرهنگستان هنر

نشست تخصصی «هنر و باستان شناسی» ساعت 15 در سالن همایش های فرهنگستان هنر با موضوع بررسی «آرامگاه دو بانوی عیلامی» برگزار می شود که آرمان شیشه گر و محمدرضا ریاضی سخنرانان آن هستند.

نشست «نقش راه ابریشم در مناسبات تاریخی - فرهنگی ایران و چین»

نشست «نقش راه ابریشم در مناسبات تاریخی - فرهنگی ایران و چین» سه شنبه سوم آذرماه ساعت 10 تا 12 در تالار استاد باستانی پاریزی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

«شاهزاده روم» در پردیس ملت

اکران مردمی فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» سانس 19 با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

ره آورد مینورسکی در مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشست هفتگی شهر کتاب ساعت 16:30 به نقد و بررسی کتاب «ره آورد مینورسکی» اختصاص دارد که با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، کاوه بیات و گودرز رشتیانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.