آرشیو چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۷
ایران زمین
۱۴
نگاه

نامه مدیر کل تعاون روستایی فارس در خصوص «دفن سیب زمینی» به رئیس مجلس

گروه ایران زمین بهدنبال جنجال ایجاد شده در مورد دفن یک هزار و 700 تن سیب زمینی در فارس، «احد بهجت حقیقی» مدیر کل تعاون روستایی فارس با ارسال نامهای دراین خصوص به «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار روشنگری این مساله شد. بر اساس این گزارش، یک نسخه از این نامه توسط مدیر کل تعاون روستایی فارس به روزنامه ایران ایمیل شد. در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اینکه در جلسه علنی مجلس در مورخه 1/8/94 از سوی آقای مهدی کوچکزاده نماینده محترم مجلس به حقیر بیحرمتی صورت گرفته لازم میدانم سکوت را شکسته و نه بهعنوان مدیر کل تعاون روستایی فارس که به عنوان یک فرزند شهید، ضمن گلایه از ایشان نکاتی را جهت استحضار حضرتعالی که فردی منصف و معقول هستید و نیز به جهت تنویر افکار عمومی به استحضار برسانم.

چرا آقای کوچکزاده در طی دوران دولتهای نهم و دهم که اختلاسهای گوناگون اتفاق میافتاد و محصولات مختلف مثل همین سیب زمینی، پیاز، کشمش و غیره امحا گردید ساکت بودند و درد گرسنگی و فحشا برای ایشان نگرانی ایجاد نمیکرد و در چند ماه مانده به انتخابات مجلس خون نوعدوستی ایشان به جوش آمده است که البته جای تامل بسیار دارد.

صدا و سیما دربرنامه پیک بامدادی 28 آبان در اقدامی عجیب و بدون رعایت انصاف مصاحبهای گزینشی که مربوط به یکماه قبل بوده، پخش کرده است بدون درنظر گرفتن حساسیت اجتماعی... موضوع دفن محصولات که غیر قابل استفاده برای انسان است امری طبیعی است و طی سالهای متمادی اتفاق افتاده است. علی ایحال حقیر طبق قانون و تمام دستورالعمل هایی عمل کرده ام و انشاءالله بتوانم در پیشگاه خداوند مردم و خون پدرم پاسخگو باشم.»