آرشیو پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۴۰۳
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

استقلال با شکست نفت تهران در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد و حریف تراکتور سازی شد.

داور ایرانی در جام جهانی کوچک فوتسال بانوان قضاوت می کند / مریم پورجعفریان به عنوان داور دوم، دیدار دو تیم ژاپن و اسپانیا که از ساعت 15 به وقت محلی برگزار می شود را قضاوت خواهد کرد/ داور اول این مسابقه از ونزوئلااست.

مجمع فدراسیون فوتبال 5 دی برگزار می شود / در جلسه دیروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال گزارش عملکرد فدراسیون در یک سال گذشته مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد مجمع عمومی این فدراسیون روز 5 دی برگزار شود.

در ادامه رقابت های جام جهانی فوتسال ناشنوایان در تایلند، فوتسالیست های زن ایران در دیدار برابر ژاپن با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند تا برای کسب مقام پنجم با انگلیس دیدار کنند.

رقابت های جودو جایزه بزرگ کره جنوبی از امروز آغاز می شود و سعید ملایی فردا (جمعه) در دور نخست به مصاف نماینده فیجی می رود / جواد محجوب نیز روز شنبه با نماینده ای از فرانسه دیدار می کند.

قرارداد سرمربی راه آهن پنج سال تمدید شد / مهدی تارتار که در اواسط فصل جاری هدایت تیم راه آهن را برعهده گرفت پس از جلسه ای با علیرضا رحیمی، مدیرعامل این باشگاه قرار داد خود را تا پایان فصل 1399-1400 تمدید کرد.

نشست جلسه ستاد بازی های المپیک هفته آینده با حضور مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون های المپیکی در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

«آری گراسا» رییس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای به محمدرضا داورزنی عضویت وی را در هیات رییسه فدراسیون جهانی تبریک گفت.

تیم فوتسال ناشنوایان مردان مقابل روسیه شکست خورد / تیم فوتسال ناشنوایان ایران در دیدار برابر روسیه در مسابقات جام جهانی ناشنوایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد ولی به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در این مرحله با هلند بازی کند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی کوچک درگواتمالامقابل پرتغال با نتیجه سه بر یک شکست خورد/ بانوان فوتسالیست در بازی بعد به رقابت با تیم برزیل پرداختند. تیم ملی برزیل قهرمان جهان است.