آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

همسان سازی حقوق بازنشستگان: آقای احمدی اظهار کرده اند که به نظر من اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی موجب خروج کشور از رکود خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد مردم می توانند با دریافت وام و پرداخت اقساط آن صاحب خانه شوند.

تقسیط بدهی قبوض گاز مشترکین: آقای مهرداد علیزاده از ساری از اداره گاز درخواست کرده اند که برای اقساطی نمودن بدهی های معوق گاز مسکونی مشترکین تمهیداتی در نظر بگیرند تا به قشر ضعیف فشار نیاید. متاسفانه اداره گاز می گوید باید تمام بدهی را یکجا پرداخت کنید که این از توان ما خارج است.

لوازم برقی کم مصرف: مخاطب محترمی در تماس خود گفته اند خرید لوازم برقی کم مصرف،از بهترین راهکارها برای ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف است. بهتر است که تولید کنندگان نیز تولید لوازم برقی کم مصرف را جایگزین لوازم پر مصرف نمایند.

کاهش قیمت محصولات تولیدی از سیب زمینی: آقای اصغر رهگوی عنوان کرده اند اکنون که قیمت سیب زمینی کاهش یافته است چرا محصولات تولید شده از سیب زمینی نظیر چیپس اقدام به کاهش قیمت خود نمی کنند؟ اما اگر قیمت سیب زمینی افزایش یابد قیمت این محصولات نیز بسرعت افزایش می یابد.

خطر برق گرفتگی با چراغ راهنمایی و رانندگی: شهروند محترمی عنوان کرده اند که در میدان رسالت، ابتدای خیابان هنگام، نبش خیابان فتحی یک چراغ راهنمایی و رانندگی وجود دارد که دریچه آن باز شده و سیم های آن نیز بدون روکش هستند. هر لحظه ممکن است در اثر تماس با عابران خطر برق گرفتگی ایجاد نماید. بارها با سامانه 87500 تماس گرفتم اما با گذشت 10 روز هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.