آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۱
ایران شوک
۱۱

بازداشت دزدان مسلح باغ و خانه های شیراز

باند دزدان مسلح در شیراز دستگیر شدند. سردار احمدعلی گودرزی رئیس پلیس استان فارس گفت: در اسفندماه سال گذشته دو مرد با یک وانت پیکان وارد باغی در یکی از روستاهای اطراف شهر شیراز شده و نگهبان باغ را با چاقو تهدید و اقدام به سرقت اقلامی شامل یک کپسول گاز، کابل برق، پتو و یک گوشی تلفن همراه به ارزش 2 میلیون ریال کرده و از محل متواری می شوند.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری دزدان در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از دزدان شناسایی، دستگیر و از وی دو تفنگ کلاشنیکف کشف شد.

فرمانده پلیس استان فارس گفت: در ادامه تحقیقات مجرم به ارتکاب یک سرقت مسلحانه دیگر از خانه ای با همدستی دو نفر در تیرماه سال جاری در یکی از محله های جنوبی شیراز اقرار کرد.

سردار گودرزی افزود: با تلاش ماموران هر دو همدست متهم دستگیر شدند و به سرقت مسلحانه یک موتورسیکلت از آن خانه اقرار کردند که موتورسیکلت سرقتی از آن ها کشف و تحویل مالباخته شد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر که موتورسیکلت سرقتی را از دزدان خریداری کرده بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند دزدی مسلحانه برای کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.