آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۱
صفحه آخر
۲۴

دوشنبه بازار فرهنگ

منقبت خوانی عاشورایی در شهر کتاب مرکزی

روز دوشنبه 9 آذرماه ساعت 18، شهر کتاب مرکزی میزبان نشست «مناقب خوانی عاشورایی» است. در این برنامه ابتدا، اردشیر صالحپور نکات پژوهشی را درباره مناقب خوانی عنوان می کند و پس از آن، مرشد رضا و مرشد صادق طریقت اصفهانی، این برنامه را به مناسبت اربعین حسینی اجرا می کنند. شهرکتاب مرکزی در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب واقع است.

نشست علمی کتیبه شناسی و معرفی تعدادی از کتیبه های ایرانی

معاونت پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی نشست علمی «کتیبه شناسی و معرفی تعدادی از کتیبه های ایرانی» را با حضور رسول بشاش کنزق برگزار می کند.

این نشست روز دوشنبه 9 آذرماه از ساعت 9:30 الی 11 در سالن ناصرخسرو دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی واقع در بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری برگزار می شود.

نشست نقد کتاب «آیین و اسطوره در ایران شیعی»

نشست نقد و بررسی کتاب «آیین و اسطوره در ایران شیعی» در سرای اهل قلم برگزار می شود. در این برنامه که دوشنبه 9 آذر ساعت 16 تا 18 برگزار می شود، جبار رحمانی، محسن مظاهری، ابراهیم موسی پور، مرتضی هاشمی پور صحبت خواهند کرد. سرای اهل قلم در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه همکف واقع شده است.