آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۲۰
ورزش
۱۴

کرار تسویه کرد و رفت

سرانجام داستان کرار – استقلال به جدایی این دو انجامید؛ جدایی که مدیرعامل استقلال آن را انسانی می داند و اعداد و ارقام میلیاردی!

به گزارش جام جم، جاسم کرار هافبک مهاجم عراقی که ابتدای فصل جاری در حالی قراردادش را با استقلال تمدید کرد که به دلیل سابقه بی نظمی این بازیکن بسیاری باشگاه استقلال را از حفظ این بازیکن برحذر داشتند، با این حال استقلالی ها در حالی خود را به نشنیدن زدند و به توجیهات آنچنانی روی آوردند که ظاهرا به دلیل طلب های معوقه این بازیکن و شاید ترس از شکایت او، قرارداد یکساله یک میلیارد و 200 میلیون تومانی با او بستند. کرار در حالی در بازی های ابتدایی فصل شاه مهره میانه میدان استقلال بود که خیلی زود و به دلیل ناتوانی باشگاه در اجرای بخشی از تعهداتش مثل تامین مسکن و پرداخت به موقع درصد قراردادها، به مشکل خورد و هفته ها در این خصوص بحث و جدل بین دو طرف جریان داشت.

این ماجرا دیروز به این ترتیب تمام شد که بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال به سایت باشگاه گفت: «تمام تلاش من این بود که با ایجاد فضایی انسانی و اسلامی و حفظ احترام دو طرف به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم خوشبختانه به تفاهم نامه ای دست یافتیم و خواسته های دو طرف رعایت شد. رضایت نامه این بازیکن در حالی صادر شد که مقرر شد باشگاه استقلال بخش اندکی از مالیات کرار را که از فصل قبل باقی مانده است، پرداخت کند. به جز این مبلغ، جدایی کرار هزینه دیگری برای باشگاه نداشت. کراراز بسیاری از موارد گذشت کرد.»

به گفته منابع آگاه، ماجرا این است که بخش اندک مالیات معوقه فصل گذشته کرار که افشارزاده اذعان کرد باشگاه پذیرفته است پرداخت کند به اضافه حدود 600 میلیون تومان دریافتی این فصل کرار، بالغ بر 950 میلیون تومان است. این در حالی است که برابر اعلام سازمان لیگ، کرار امسال فقط در شش مسابقه و در مجموع 260 دقیقه با پیراهن استقلال به میدان رفته است! البته این بازیکن ظاهرا از طلب های معوقه فصول قبل و همچنین باقیمانده قرارداد فصل جاری خود که نزدیک به یک میلیارد تومان بوده، گذشت کرده است.