آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۲۰
حوادث
۱۵

کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در کارخانه طلاسازی

زنی که برای پرداخت بدهی هایش، افرادی را به بهانه سرمایه گذاری در کارخانه طلاسازی فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اول آذر امسال زنی با حضور در کلانتری 141 شهرک راه آهن تهران از زنی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: چندی پیش با زنی به نام پروین 42 ساله آشنا شدم. او مدعی بود که در زمینه سرمایه گذاری برای تهیه و فروش طلادر کارخانه ای فعالیت دارد. فریب حرف هایش را خوردم و بیش از 12 میلیون تومان سرمایه مالی خودم و 500 میلیون تومان سرمایه 20 نفر از اقوامم را به این زن شیاد دادم که در قبال این سرمایه گذاری چند ماهی به ما سود داد و بعد بی آن که بقیه سود پولمان یا سرمایه مان را بپردازد، ناپدید شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، پرونده با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. دیگر شاکیان نیز با حضور در اداره پلیس از زن کلاهبردار شکایت کردند. در ادامه این جستجو ها چند روز پیش خانه متهم در منطقه شهران شناسایی و او دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با انتقال متهم به اداره پلیس او بازجویی شد و اعتراف کرد که هیچ گونه محل سرمایه گذاری با موضوع کارخانه طلاسازی در کار نبوده و فقط برای این که بدهی های خود را به طلبکارانش بدهد، کلاهبرداری کرده است.