آرشیو سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۲
شوک امروز
۱۲

راز قتل فروشنده خودرو در چاه یک باغ

مردی که به خاطر بدهکاری یک آشنا را به قتل رسانده است دستگیر شد. سرهنگ «داود کاظمی» رئیس پلیس زرندیه استان مرکزی گفت: در مهر ماه سال جاری در پی تماس با مرکز 110 مبنی بر گم شدن مردی 55 ساله در سطح این شهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد مرد 55 ساله در کار خرید و فروش خودرو بوده و افراد بسیاری به دلیل خرید خودرو به وی بدهکار بوده اند. فرمانده پلیس زرندیه بیان داشت: پس از گذشت مدتی از روند بررسی های پلیس، مردی به پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت که از باغ همسایه او بوی تعفن به مشام می رسد. این مقام پلیسی ادامه داد: پس از این گزارش، پلیس در بستر تحقیقات کاربردی دریافت که صاحب باغ به مرد بدهکار بوده است، به همین دلیل پس از دستور قضایی از باغ، بازرسی به عمل آمد که سرانجام پلیس موفق شد جسد یک مرد را در چاه فاضلاب کشف کند.

سرهنگ کاظمی گفت: با توجه به اینکه جسد پیدا شده قابل شناسایی نبود با استفاده از آزمایش های دی ان ای بستگان فرد گمشده، پلیس دریافت که جسد کشف شده 55 ساله و متعلق به همان تاجر خودرو است.

وی بیان داشت: این مرد پس از دستگیری به ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از قتل را بدهی مالی به قربانی عنوان داشت.

فرمانده پلیس زرندیه گفت: متهم در خصوص چگونگی وقوع حادثه به ماموران بیان داشت که صبح روز حادثه پس از در گیری و مشاجره لفظی با قربانی، با آجر ضربه ای بر سر او وارد کرده و سپس او رابه داخل چاه فاضلاب انداخته و برای جلوگیری از نفوذ بوی تعفن، روی جسد مقدار زیادی گلاب ریخته است.