آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۲۲
حوادث
۱۵

قتل مرد میانسال با ضربه های مرگبار دختر 21 ساله

پرونده قتل مرد میانسال در شرق تهران با اعتراف دختر 21 ساله به جنایت وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش جام جم، ساعت20 چهارشنبه دختر جوانی در تماس با پلیس از خودکشی مرد 42 ساله ای در خیابان نامجو خبر داد. با حضور ماموران کلانتری 106 آنها با جسد غرق خون مرد 42 ساله ای به نام وحید در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی روبه رو شدند. با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد میانسال و اظهارات اهالی خانه موضوع به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل دختر 21 ساله در بازجویی ها گفت: چند ماه قبل با وحید آشنا شدم. او وقتی متوجه مشکلات من و مادر پیرم شد، این خانه را برایمان اجاره کرد و در این مدت به ما کمک می کرد تا مشکلی در زندگی نداشته باشیم. او امروز برای دیدن من به خانه آمد که با هم اختلاف پیدا کرده و درگیر شدیم. در جریان این درگیری، ناگهان او اقدام به خودزنی کرد. قصد نجات جان او را داشتم اما دیر شده بود.

در حالی که تحقیقات از دختر جوان ادامه داشت، ماموران به بررسی راه پله ها پرداخته و با پسر جوانی روبه رو شدند که در راه پله طبقه بالامخفی شده بود. با انتقال او به آپارتمان موردنظر مشخص شد، او با دختر جوان آشنا بوده و به خاطر او در این ساختمان حضور داشته است.

پزشک جنایی نیز پس از معاینه جسد اعلام کرد، ادعای دختر جوان صحت ندارد و این مرد به قتل رسیده است.

کارآگاهان که به سرنخ های خوبی در پرونده دست پیدا کرده بودند، دختر جوان را همراه مادرش و پسر جوان دستگیر کرده و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران با اعلام این خبر به جام جم گفت: دختر جوان در بازجویی های مقدماتی به قتل اعتراف کرده و مدعی است در دفاع از خود مرتکب این قتل شده بود اما تناقضاتی در اظهاراتش وجود دارد.

وی اضافه کرد: متهمان با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارند و پس از کشف نکات مبهم پرونده در این باره اطلاع رسانی می شود.