آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۴۱۲
ورزش
۱۵

سر خط خبرها

عبدولی فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم پس از محرومیت 6 ماهه از حضور در میادین توسط کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، با ارسالی نامه ای به رسول خادم خواستار تجدیدنظر در خصوص محرومیتش شد.

در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته یک، فجرسپاسی در زمین آلومینیوم اراک به تساوی یک - یک رسید و با 37 امتیاز در صدرجدول باقی ماند/ پاس همدان و گیتی پسند نیز به تساوی بدون گل رسیدند.

اسدی در نامه ای به تاج بر لزوم پرداخت بدهی تیم های لیگ های آزادگان تا پایان نیم فصل تاکید کرد / اگر تیم های بدهکار در پایان نیم فصل و در زمان نقل و انتقالات موفق به تسویه نیمی از بدهی خود نشده باشند از فعالیت شان جلوگیری شود.

در آخرین نشست هیات مدیره استقلال تصمیم گرفته شد علی نظری جویباری با حفظ سمت معاونت ورزشی بار دیگر مسوولیت کمیته نقل و انتقالات باشگاه را برعهده گرفته و برنامه های خود را برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی آغاز کند.

طی احکامی جداگانه از سوی علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهین فرهادی زاده، رباب شهریان و زهره هراتیان به عنوان اعضای کمیته بانوان و علی رعدی به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون منصوب شدند.

تیم شطرنج استقلال نیز به دنبال مشکلات مالی در آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر شطرنج با ارسال نامه ای به فدراسیون کناره گیری رسمی خود را از مسابقات اعلام کرد/ پیش از این تیم پرسپولیس نیز به دلیل مشکلات مالی از ادامه مسابقات انصراف داده بود.

«روبرت فازکاس» و «آدریان آنوش» مربیان مجارستانی برای هدایت پرتابگران دیسک و چکش ایران دی ماه به تهران سفر خواهند کرد.

مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی تکواندو در مکزیک برگزار شد و تیم ملی ایران با کشورهای ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم گروه شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری پس از مسابقات قهرمانی جهان که قرار بود زیرنظر حسین توکلی برگزار شود با توجه به شرایط بد جوی و برگزاری لیگ برتر وزنه برداری به تعویق افتاد.