آرشیو سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۰۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

درخواست از نیروی انتظامی: آقای محمدرضا ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی، از مسئولان مربوطه درخواست کرده اند که در صورت امکان، نسبت به استقرار ایستگاه و گشت پلیس در خیابان شهدای گمنام شهر سبزوار اقدام نمایند.

پرداخت هزینه رفع فاضلاب و تحمل بوی آن: آقای بابایی از شهر جدید هشتگرد اظهار کرده اند که شرکت آب و فاضلاب از طریق فیش آب، مبلغی را به عنوان دفع فاضلاب از مشترکین دریافت می کند. در صورتی که فاضلاب را پشت ساختمان های ایران خودرو، داخل کانال در خیابان معراج رها می کند و بوی ناشی از آن، مردم را آزار می دهد.

مشکل سیستم شاپرک: آقای رهگوی از قزوین گفته اند بنده مغازه دار هستم و یک دستگاه کارتخوان دارم. زمانی که مشتری خرید کرده و پول را از طریق این دستگاه پرداخت میکند، هزینه روز بعد به حساب من واریز می شود. آیا این کار قانونی است و در این مدت پول ما به کدام حساب واریز می شود؟

لایروبی رودخانه: خانم روغنی ها از مسئولان مربوطه درخواست کرده اند که نسبت به لایروبی رودخانه پتسام در صومعه سرا اقدام نمایند زیرا پس از بارش باران، آب رودخانه طغیان کرده و وارد منازل مردم می شود.

ترافیک سنگین جاده خاوران: آقای اسکندری گفته اند جاده خاوران در محدوده سه راهی سیمان سال هاست با ترافیک سنگین صبحگاهی و هنگام عصر روبه رو است. ما هر روز زمان زیادی در ترافیک این مسیر هستیم. دلیل این ترافیک سنگین هم عملیات احداث پل در این مسیر است که حدود هشت سال است در حال انجام است.