آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۳
شوک امروز
۱۲

اعتراف مادر و پسر به سرقت از طلافروشی های مشکین شهر

مادر و پسر تبهکار دزدان طلافروشی های مشکین شهر بودند.

سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: ماموران ایستگاه شهید کلانتری ارومیه هنگام بازرسی خیابانی به یک خودرو مشکوک شده و اقدام به توقیف آن کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو به 24 جفت گوشواره سرقتی برخوردند.

وی افزود: دزدان در بازجویی های فنی پلیس به 24 سرقت گوشواره از طلافروشان مشکین شهر استان اردبیل اعتراف کردند.

غنی زاده تصریح کرد: این مادر و پسر با اقرار به سرقت هایشان روانه زندان شدند.

وی بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مغازه داران خصوصا طلافروشان تاکید کرد و ادامه داد: رعایت نکردن نکات ایمنی توسط طلافروشان سبب ایجاد سرقت های متعددی می شود، پس از همه طلافروشان درخواست می شود که به توصیه های پلیسی دقت داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی افزود: طلافروشان باید حتما با زنگ اخطار به مغازه های مجاور خود و به مرکز ناجا متصل باشند و در صورت برخورد با دزدان با حفظ خونسردی، صبور باشند.

این مسئول تاکید کرد: برای اطمینان از ایمن بودن مغازه طلافروشی، صرافی یا اماکنی از این قبیل از پلیس تاییدیه دریافت کنید. غنی زاده به طلافروشی ها، صرافی ها و مراکزی از این قبیل توصیه کرد هنگام چیدن ویترین سعی کنند تنها باشند، در معرض دید دیگران نباشد و حتما در مغازه بسته باشد.

وی از مغازه داران درخواست کرد برای ایمنی بیشتر از تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین های مداربسته، درهای ضدسرقت و... استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از مغازه داران درخواست کرد در صورت قطع برق، هوشیاری خود را حفظ کرده و در صورت مشاهده رفت و آمدهای مشکوک، مراقب بوده و با پلیس تماس بگیرند.