آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۵۸
احزاب
۱۱

کمپین ندا برای انتخابات

حزب ندای ایرانیان که با راه اندازی ستاد انتخاباتی سما فعالیت های انتخاباتی خود را جدی تر دنبال می کند با «کمپین 25 رویش» کارش را ادامه می دهد. در بیانیه این کمپین آمده است: «ما به عنوان جوانان اصلاح طلب از روز 11 بهمن تا آخرین روز مهلت تبلیغات (5 اسفند)، مسوولیت آگاه سازی و همراه کردن روزانه حداقل یک نفر را برای رای دادن به لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بر عهده می گیریم. طی این 25 روز حتی اگر تنها 20 هزار اصلاح طلب در این طرح شرکت کنند ما هر روز شاهد رویش 20هزار جوانه امید و در انتهای 25 روز شاهد رویش 500 هزار نهال امید خواهیم بود و وفق منویات مقام معظم رهبری در رویش های جدید، سهم خواهیم داشت. ما در این روزهای باقی مانده تلاش خود را معطوف به اعلام و تشویق مردم برای پیوستن به طرح 25 روز، 25 رویش خواهیم کرد. نتیجه انتخابات در فردای روز 7 اسفند این مهم را اثبات خواهد کرد.»

با راه اندازی این کمپین برخی چهره های سیاسی نظیر مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری و حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار تاکنون به آن پیوسته اند.

روز گذشته نیز دبیرکل این حزب در گفت وگویی با ایرنا به تشریح وضعیت ندای ایرانیان و اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: مردم در آستانه سال جدید، خانه ملت را خانه تکانی می کنند، آنها اجازه حضور تندروها را به مجلس نمی دهند.

فراهانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای تحقق این هدف، نیروی مناسب در بین تایید صلاحیت شدگان اصلاح طلب وجود دارد؟ یادآور شد: در حال حاضر افراد متعددی که سابقه خوبی در پیگیری آرمان های اصلاح طلبی در کنار تحصیلات و تجربه بالادر رفع معضلات کشور و کمک به توسعه کشور دارند، توانسته اند در حوزه های مختلف انتخابیه از سد رد صلاحیت ها و حذف ها بگذرند. نامزدهای خود را در روزهای آتی نهایی کرده و امیدواریم شورای نگهبان در این چند روز مسیر هموارتری را برای ما فراهم کند.