آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۲
جامعه
۱۳
حق با شماست

عاصی از پیام های تبلیغاتی مزاحم

آقای غرضی از اردبیل: چرا مسئولان در مورد پیام های تبلیغاتی که خطوط مختلف اپراتورهای همراه برای مشتریان می فرستند و مزاحمت برای آنها ایجاد می کنند، تصمیمی نمی گیرند؟

یک شهروند از اصفهان: یکسان سازی رتبه بندی شاغلان و بازنشستگان فرهنگی چه زمانی اجرایی می شود؟

پاسخ

در پی درج پیامی در 8 بهمن ماه تحت عنوان «با وجود جوابیه شهرداری منطقه 3، متاسفانه انباشت زباله در کنار بلوار میرداماد چهره این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است» روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نامه ای اعلام کرد: جمع آوری مخازن بنا به تدبیر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صورت گرفته و شهروندان حاشیه بلوار میرداماد می توانند از سطل های تعبیه شده در ابتدای خیابان های فرعی استفاده کنند. همچنین برای موضوع مطرح شده می توانید با دو سامانه نظارت همگانی 137 و 1888 شهرداری تهران تماس حاصل فرمایید.

پاسخ

در پی درج پیامی در 11 بهمن ماه تحت عنوان «وجود موش های بزرگ در مدرسه ابتدایی فخامی تهران باعث وحشت دانش آموزان شده است...» روابط عمومی شهرداری منطقه 8 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: اکیپ عملیاتی مبارزه با جوندگان در روز سه شنبه مورخه 13/11/94 به مدرسه ابتدایی فخامی واقع در میدان هلال احمر مراجعه کرده و عملیات طعمه گذاری در مدرسه و اطراف آن انجام و تعدادی تله چسبی و بروشور نیز توزیع شد.