آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۲
حوادث
۱۵

قتل مرد تنها با 15 ضربه چاقو

قتل مرد تنها از سوی قاتل آشنا، پلیس را با معمای جنایتی دیگر در پایتخت روبه رو کرد.

به گزارش جام جم، ساعت 15 سه شنبه پیرمرد 70 ساله ای در تماس با پلیس از قتل هولناک پسرش خبر داد. با حضور ماموران پلیس در محل جنایت در خیابان آذربایجان، موضوع به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در آپارتمان چهار طبقه آنها با جسد مرد میانسالی مقابل در آپارتمان طبقه سوم روبه رو شدند.

در بررسی های اولیه پزشک جنایی با معاینه جسد علت مرگ را اصابت

15 ضربه چاقو به پهلو و سینه مقتول و زمان مرگ را 12 ساعت قبل اعلام کرد.

در ادامه تحقیق از پدر مقتول آغاز شد. پیرمرد 70 ساله درباره قتل پسرش به نام محمود گفت: پسرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و ده سال قبل از همسرش جدا شد. دختر 15 ساله اش نیز با مادرش زندگی می کند. محمود بعد از جدایی به خانه ما آمد و با هم زندگی می کردیم. از چند ماه قبل او در یک قنادی در ستارخان مشغول کار شده بود. هشت روز قبل من و همسرم به شهر رشت رفتیم و در این مدت هیچ تماسی با پسرمان نداشتیم. ساعتی قبل وقتی به خانه آمدیم با جسد او در ورودی آپارتمان روبه رو شدیم. او با کسی رفت و آمد نداشت و نمی دانیم چه کسی پسرم را به قتل رسانده است.

با اظهارات پدر مقتول و با توجه به این که محمود لباس خانه به تن داشت و آثاری از سرقت وجود نداشت، کارآگاهان جنایی احتمال دادند مرد میانسال قربانی انتقام یک آشنا شده باشد. یکی از ساکنان ساختمان نیز در بازجویی ها مدعی شد ساعت 4 بامداد دوشنبه متوجه سر و صدای یک زن و مرد از آپارتمان مقتول شده اما به موضوع اهمیت نداده است.

با به دست آمدن سرنخ های جدید در پرونده قتل مرد معتاد، جسد به دستور سعید احمدبیگی بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی قاتل آغاز کردند.