آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۲
صفحه آخر
۱۶

«سروش» پیام رسان ایرانی

نرم افزار «سروش»، پیام رسان ایرانی است که می تواند جایگزین تلگرام، واتس آپ و وایبر شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نیاز به مسیرهای ارتباطی دو طرفه و وجود نرم افزارهای پیام رسان خارجی، متخصصان و جوانان با استعداد ایرانی را برانگیخت تا به ساخت و ارائه نرم افزار بومی اقدام کنند که ضمن داشتن قابلیت های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس آپ، وایبر و تلگرام دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز است. نرم‎افزار «سروش» دارای نسخه های اندروید، ios و دسکتاپ است.

سروش علاوه بر داشتن امکاناتی برابر با نرم افزارهای مشابه موجود، از قابلیت هایی مانند ایجاد کانال یکطرفه و دوطرفه، امکان نظرسنجی و برگزاری مسابقه به صورت چندگزینه ای (چند مدل)، امکان ایجاد کانال خصوصی و امکان ساخت ربات برای ارائه سرویس نیز برخوردار است.

سرعت بالای برنامه این پیام رسان ایرانی همراه با عرضه اطلاعات متنوع و موردنیاز مخاطبان در کانال های عمومی، حذف روش های زمانبر و هزینه بر ارتباطی با مخاطبان (تلفن، پیامک، ایمیل و...)، یکپارچه شدن روش های ارتباطی (تماس صوتی، ارسال فایل صوتی (push-to-talk)، ارسال فایل و متن، شرکت در مسابقات و نظرسنجی ها و...) همچنین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران از مزیت های نرم افزار پیام رسان سروش است.