آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۸۵۹۳
ورزش
۱۱

گوناگون

پیشکسوت فوتبال درگذشت

فاروق فتاحی دروازه بان، مجری و گزارشگر محبوب

آبادانی ها دار فانی را وداع گفت.وی که دراثر سکته مغزی قادر به تکلم و حرکت نبود و دچار کم کاری ریه نیز شده بود، دیروز در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.

نفت میزبان الجیش درآزادی

اعضای تیم فوتبال نفت برای بازی مقابل نماینده قطردر

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ازفردا به اردو خواهند رفت.تیم نفت روز سه شنبه درآزادی میزبان الجیش است وبرنده این بازی به لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

تاج: فوتبال بانوان حرفه ای می شود

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به طور حتم برخی از قوانین صدور مجوز حرفه ای را از سال آینده برای لیگ برتر فوتبال بانوان اجرا خواهیم کرد.مهدی تاج افزود: امسال لیگ بانوان با دقت بیشتری برگزار می شود و کیفیت آن نسبت به سال های قبل بهتر شده است.وی افزود: ما یک لیگ خوب و تمام عیار در بخش بانوان داریم و توانسته ایم همه مشکلات لیگ بانوان را حل کنیم.

اصفهان فاتح لیگ زورخانه

پرونده لیگ برترتیمی زورخانه ای کشوردربیرجند با قهرمانی تیم مقاومت اصفهان بسته شد. از مجموع ده تیم حاضردرلیگ برترسرانجام تیم مقاومت با کسب 294 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره ازرقابتها شد.

سیرجان قهرمان فوتبال بانوان

با پایان لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی را کسب کرد.شهرداری سیرجان درآخرین بازی خود با 11 گل وحدت ایثار گرگان را شکست داد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم فوتبال بانوان ملوان نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

لغودیدارتیم ملی ایران با نروژ

دیدارتدارکاتی تیمهای ملی ایران و نروژ که قرار بود سال آینده برگزارشود، لغو شدواحتمالا یک تیم اروپایی دیگر جایگزین این تیم خواهد شد.

پرسپولیس با اتوبوس رفت

اعضای تیم پرسپولیس امروز با اتوبوس راهی اصفهان شد تا فردا درورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن بروند.کاروان سرخپوشان در هتل عباسی اقامت خواهند کرد.