آرشیو دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۶
شوک امروز
۱۰

شوک ویژه

شلیک مرگ در باغ

عاملان شلیک مرگ در باغ که در آن مردی کشته شده است تحت تعقیب ویژه قرار گرفتند. علی الهامی رئیس پلیس دزفول گفت: شب شنبه در شهرک بن جعفر دزفول مردی که در باغ خود مشغول به کار بوده با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

وی گفت: طبق اظهارات خانواده مقتول شب شنبه چند مرد با مراجعه به در خانه وی که در باغ قرار دارد به قصد صحبت او را به بیرون خواندند و به محض رسیدن قربانی به در خانه با شلیک گلوله وی را زخمی کردند.

فرمانده پلیس دزفول افزود: خانواده بلافاصله این مرد را به بیمارستان منتقل کرده اما وی به علت برخورد گلوله به قفسه سینه از پای درآمد.

الهامی افزود: مهاجمان مسلح از سوی خانواده قربانی شناسایی نشده و تلاش پلیس برای ادامه تحقیقات تا رسیدن به قاتلان ادامه خواهد داشت.

ردیابی دزد خیابان با دوربین های مداربسته

عامل دستبرد به خودروها در شیراز از سوی دوربین مداربسته شکار شد. سرهنگ «یوسف ملک زاده» رئیس پلیس «شیراز» گفت: ماموران کلانتری 37 «بهارستان» شیراز با بازبینی دوربین های مداربسته، موفق به دستگیری یک دزد وسایل داخل خودرو شدند.

وی در این خصوص توضیح داد: در پی ادعاهای مردی مبنی بر سرقت از خودرویش، ماموران پلیس برای دستگیری دزد تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده پلیس «شیراز» اظهار کرد: در انجام تحقیقات ماموران متوجه دوربین مداربسته ای که در آن مکان نصب بود شدند و با بازبینی دوربین و انجام اقدام های اطلاعاتی، موفق شدند دزد را دستگیر کنند.

بازداشت قاچاقچی زیرخاکی در طرح کنترل پلیس

گروه شوک: قاچاقچی زیر خاکی ها در مشهد دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با گزارشی مبنی بر فعالیت گسترده یک قاچاقچی اشیای عتیقه تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: کارآگاهان با شناسایی پاتوق های این قاچاقچی او را تحت نظر گرفتند و سرانجام روز شنبه در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات با دستگیری این قاچاقچی در بازرسی از خودرویش چهار قطعه شیء تاریخی و دو برگ مدارک مربوط به کتیبه های اردشیر کشف شد.

سرهنگ بیدمشکی با بیان اینکه اشیای عتیقه برای بررسی کارشناسی تحویل اداره میراث فرهنگی شده گفت: ارزش تقریبی اشیای کشف شده برابر اظهارات یکی از کارشناسان مربوطه 100 میلیون ریال برآورد شده است.