آرشیو سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

چرا شبکه خبر سخنرانی رئیس جمهور را قطع کرد؟

در پی قطع سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخارآفرینان برجام در شبکه خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: شبکه خبر متناسب با کنداکتور و ساعت پخش اخبار، برخی مراسم، سخنرانی ها و کنفرانس های خبری را زنده پخش می کند.

دکتر داوود نعمتی انارکی در گفت وگو با جام جم، توضیح داد: دیروز صحبت های دکتر روحانی، همزمان با پخش خبر ساعت10 بوده است. بر این اساس شبکه خبر 15 دقیقه از بخش خبری 25 دقیقه ای خود را به پخش زنده صحبت های رئیس جمهور محترم اختصاص داده است که به ندرت اتفاق می افتد.

او ادامه داد: سازمان صداوسیما در بسیاری از برنامه ها و بخش های خبری سخنرانی های دکتر روحانی را به صورت زنده پوشش می دهد و اگر بخواهیم بین پخش زنده سخنرانی های روسای قوا مقایسه ای داشته باشیم، سهم دولت به مراتب بیشتر است. این امر نشان دهنده آن است که شبکه خبر بسیار خوب و عالی برنامه های رئیس جمهور را پوشش می دهد و پخش می کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تصریح کرد: این که برخی رسانه ها تلاش می کنند تقابلی بین رسانه و دولت ایجاد کنند هدفشان فقط تخریب سازمان صداوسیماست و به صراحت اعلام می کنیم که ما در موضوعات مختلف تلاش می کنیم به وظیفه اطلاع رسانی خودمان عمل کنیم.