آرشیو سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۷
فن آوری
۱۹
نرم افزار آنلاین

پخش قدرتمند فیلم در اندروید

امروزه کاربرد تلفن هوشمند تنها اختصاص به مکالمه و ارسال پیام کوتاه ندارد چرا که اگر کاربری تمایل داشته باشد از تلفن همراه تنها در این زمینه استفاده کند حتما به سمت خرید تلفن هوشمند نمی رود.

پس تلفن هوشمند یک وسیله مناسب برای اتصال به شبکه های اجتماعی، گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم و... است و اگر شما به دنبال آن هستید که با یک نرم افزار خاص بتوانید فایل های رسانه ای خود را با بالاترین کیفیت ممکن مشاهده کنید ما به شما نرم افزار Power Media Player Pro را توصیه می کنیم.

این نرم افزار کاربردی برای پخش فایل های چند رسانه ای (فیلم / ویدئو / موسیقی و...) برای سیستم عامل اندروید است که توسط شرکت سایبرلینک، خالق پاور دی وی دی ارائه شده است. این نرم افزار خاص کاربران اندرویدی دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

قابلیت پخش و اجرای ویدئوهای مختلف با فرمت های گوناگون، پشتیبانی از پخش موزیک های مختلف با فرمت های مختلف با کیفیت پخش بسیار عالی، دسترسی مستقیم به محتواهای مختلف گوشی یا تبلت خود در این نرم افزار، قابلیت پخش و به اشتراک گذاری مستقیم ویدئوها، موزیک ها و پخش تصاویر از طریق Android DLNA، ایجاد پلی لیست از ویدئوها و موزیک ها و تصاویر، ایجاد و نمایش اسلاید شوهای حرفه ای از تصاویر، تنظیم و آپشن های مختلف برای نمایش تصاویر، اکولایزر حرفه ای برای پخش موزیک و ده ها ویژگی برتر دیگر. این نرم افزار از سیستم عامل اندروید نسخه 4 به بالاپشتیبانی می کند و نیاز به یک گیگاهرتز پردازشگر در تلفن یا تبلت و حداقل 512 مگابایت رم دارد. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.