آرشیو سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۲
ورزش
۱۵

سر خط خبرها

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص سرپرستی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با توجه به قوانین «ای -اف -سی» وزارت ورزش نمی تواند سرپرستی برای آن تعیین کند، اعلام کرد ما همیشه تابع قوانین و مقررات هستیم. اگر شرایط و قوانین این اجازه را به ما ندهد به آن ورود نمی کنیم، چرا که اعتقاد داریم هر مساله ای باید طبق قوانین و مقررات انجام شود. با این حال اساسنامه تکلیف سرپرستی فدراسیون فوتبال را مشخص می کند نه من.

رقابت های ووشوی قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان در مجموع دو بخش ساندا و تالو با برتری تیم تهران «الف» به اتمام رسید.

با اعلام کمیته بانوان قرار است تیم زیر 16 سال دختران روز پنجم اردیبهشت ماه سال 95 به ایتالیا اعزام شود و در تورنمنت Delle Nazioni که از 5 تا 10 اردیبهشت سال آینده در این کشور برگزار شود، حضور داشته باشد.

رییس و خزانه‎دار فدراسیون اسکی با حضور در دفتر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‎ای وزارت ورزش و جوانان، تفاهم‎نامه مالی سال 1395 را به امضا رساندند.

اعتراض شدید هواداران لیورپول به افزایش قیمت بلیت های ورزشگاه آنفیلد در فصل آینده باعث شد تا سران باشگاه به دنبال تجدید نظر در این موضوع و کاهش دوباره قیمت بلیت ها باشند.

تیم کاله که با حضور در سه فینال متوالی لیگ، دو عنوان قهرمانی لیگ، قهرمانی آسیا و شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان، یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ برتر والیبال به حساب می آید در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ از رسیدن به جمع خشن تیم برتر و پلی آف بازماند و از حضور در بازی آخر انصراف داد.

پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان شد.