آرشیو سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۶
ورزش
۱۴

روی خط ورزش

خروج سارا عبدالملکی از ICU

پدر سارا عبدالملکی، ملی پوش راگبی بانوان، که دچار سانحه رانندگی شده بود، از انتقال دخترش به بخش عمومی و خارج شدن از ICU خبر داد.

علی عبدالملکی در مورد آخرین وضعیت دخترش که حدود 20 روز پیش دچار سانحه رانندگی شد، گفت: خدا را شکر حال عمومی وی بهتر است، اما هنوز هم مشکل تنفسی و ریه ای دارد. این هم به دلیل وارد شدن استخوان های دنده به داخل ریه است.عادل فردوسی پور، شقایق دهقان، محراب قاسمخانی، شهرام محمودی، برخی عوامل برنامه خندوانه و نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی از جمله کسانی بودند که روز گذشته برای عیادت از سارا عبدالملکی به بیمارستان رفتند.

اسطوره بسکتبال دنیا چطور مسلمان شد؟

اسطوره بسکتبال دنیا، ضمن اشاره به نحوه مسلمان شدنش، از دعوت مردم به صلح و دوستی توسط قرآن گفت.

به گزارش مهر، کریم عبدالجبار در تازه ترین اظهاراتش درباره نحوه مسلمان شدنش عنوان کرد: زمانی که در دانشگاه «یو.سی.ال.ای» مشغول تحصیل بودم، زندگی نامه مالکوم ایکس، فعال مسلمان آمریکا را خواندم. بعد از آن شروع به تحقیق و بررسی درباره دین اسلام کردم و سرانجام مسلمان شدم. وی در پاسخ به این سوال که برخی دین اسلام را دین خشونت می دانند و اعلام می کنند در دین اسلام متونی وجود دارد که برخی را علیه برخی دیگر تحریک می کند، گفت: این متون به مسائل تاریخی زمان پیامبر مربوط است و اگر از چنین مسائلی آگاهی نداشته باشید، در تفسیر آیات قرآن دچار اشتباه می شوید. قرآن ما را به صلح و انجام کارهای خوب و احترام گذاشتن به یکدیگر دعوت می کند.