آرشیو شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۴
سیاست
۳

تا انتخابات

جوان ترین کاندیدای خبرگان کیست؟

یک روحانی 24 ساله، جوان ترین کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات خبرگان است. وی از حوزه انتخابیه قم در انتخابات ثبت نام کرده است.

انصراف آیت الله حائری شیرازی از نامزدی خبرگان

آیت الله محی الدین حائری شیرازی با صدور پیامی از نامزدی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داد. دراین پیام آمده است: همان طور که قبلاوعده کرده بودم در کنار استخوان داران انقلاب و اسلام بایستم و در متابعت امام جماعت نظام و همراهی با او نه یک لحظه جلوتر و نه یک لحظه عقب تر ماموم بمانم، به همه توصیه می کنم نظام، یک نماز جماعت و نماز جماعت، فقط یک امام دارد.

یکی از نامزدهای خبرگان به نفع آملی لاریجانی انصراف داد

یکی از کاندیداهای استان مازندران در انتخابات خبرگان به نفع رییس قوه قضاییه انصراف داد. به گزارش ایلنا، در متن بیانیه انصراف حجت الاسلام الله وردی مقدسی فرد آمده است: اینجانب الله وردی مقدسی فرد مورد لطف و محبت بی نظیر مازندرانی ها قرار گرفته ام: به خصوص علما، اندیشمندان، حوزه های علمیه، ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، از برادر گرامی، دانشمند، فقیه عادل و انقلابی، حضرت آیت الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب درخواست می کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند. مجددا از عموم مردم مازندران تشکر و قدردانی می نمایم.