آرشیو شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۴
اقتصاد
۵

ویژه

اسامی برندگان طرح «با آینده2» اعلام شد

باتوجه به پایان مدت زمان شرکت در طرح «با آینده2»: از میان مشتریانی که موفق به کسب حداقل 1000 امتیاز در طرح مذکور شدند، قرعه کشی انجام شد و برنده یک دستگاه تویوتا یاریس 2016 و برندگان صدها جایزه دیگر مشخص شدند.

شایان ذکر است: طرح مذکور از 16 آبان ماه سال جاری آغاز شد و 10 بهمن ماه پایان یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر به تارگاه باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی ba.efarda.ir مراجعه فرمایید.

سفرای کره جنوبی و الجزایر در سایپا

جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا بر اساس سیاست های خود بسیاری از بازارهای صادراتی هدف را در برنامه آینده تولید پوشش خواهد داد و فرصت جدیدی در اختیار سایپا به عنوان برترین صادر کننده خودرو در کشور قرار گرفته است.

به گزارش سایپا نیوز، سفرای کره جنوبی و الجزایر در ایران با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دیدار کردند. مهدی جمالی در دیدار سفیر کره جنوبی ضمن اشاره به سابقه همکاری با شرکت های کره ای و ضرورت سرمایه گذاری مشترک تولید کنندگان خودرو در ایران گفت: فضای جدید اقتصادی کشورمان خودروسازان بزرگ را به بازگشت و حضور در بازار ایران و همکاری ترغیب کرده است این شرکت ها اگر به دنبال حضور در صنعت خودروسازی ایران هستند، راهکار اصلی آن سرمایه گذاری و تولید مشترک با رویکرد توسعه صادرات است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در راستای سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس برنامه های گروه سایپا، سرمایه گذاری و توسعه صادرات در قالب همکاری های مشترک رویه آینده فعالیت های گروه است که آمادگی داریم بر اساس آن با شرکت های کره ای وارد مرحله جدید همکاری شویم. جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا بر اساس سیاست های خود بسیاری از بازارهای صادراتی هدف را در برنامه آینده تولید پوشش خواهد داد و فرصت جدیدی در اختیار سایپا به عنوان برترین صادر کننده خودرو در کشور قرار گرفته است تا با اتصال به شبکه جهانی خودروسازان همکار، راه را برای کسب بیشترین سهم از صادرات خودرو در افق 1404 نصیب خود کند.