آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۹
صفحه آخر
۱۶

یک عکس، یک متن

جشنواره دوقلوها

همزمان با روز 22بهمن جشنواره دوقلوها در شهر همدان برگزار شد. این جشنواره که در بسیاری از کشورهای دنیا برپا می شود، چند سالی است به بهانه های مختلف در شهرهای ایران نیز برگزار می شود.

جوونی یادت بخیر؛ افتاد!

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون که نقش های خوبی مانند ناخدا خورشید، مالک اشتر (سریال امام علی (ع)) و حشمت (سریال ستایش) را در کارنامه خود دارد، بتازگی عکسی از جوانی های خود به اشتراک گذاشته است. ارجمند در سریال ستایش بازیگر نقشی منفی بود که تکیه کلام «افتاد» او بر سر زبان ها افتاد.

مقابل دوربین بابا

رضا داوودنژاد که تقریبا در همه فیلم های پدرش (علیرضا) به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفته است، این روزها هم مشغول بازی در جدیدترین فیلم پدرش با نام فراری است.علیرضا چند سالی است با بیماری کبد دست و پنجه نرم می کند و مجال بازی در سینما و تلویزیون را پیدا نکرده است. عبدالله اسکندری عکسی از تست گریم علیرضا را برای فیلم فراری منتشر کرده است.

عبور موقت گوسفندی!

ما ایرانی ها کمتر گله گوسفند را در داخل شهر دیده ایم. اگر روزی روزگاری مثلاگله 50 تایی گوسفند گذرش به یکی از خیابان های تهران بیفتد، فریاد همه بلند می شود که ای مسئولان شهری کجایید! اما در شهر برلین آلمان گاهی گله 600 تایی گوسفند از خیابان های شهر عبور می کنند تا به چراگاه جدید بروند و مردم این شهر از این که این همه نعمت دارند حتما خدا را شکر می کنند!

15 کیلو قوطی

مرد جوان برزیلی برای شرکت در یک کارناوال به خودش قوطی های خالی نوشابه آویزان کرد. به گزارش گاردین، وزن این قوطی ها حدود 15 کیلو گرم است.