آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۹
حوادث
۱۵

اعتراف پیرمرد به قتل همسر دومش

مرد سالخورده که پس از قتل همسر دومش قصد صحنه سازی داشت، پس از هفت ماه سکوت خود را شکست.

به گزارش جام جم، ساعت 15 و 45 دقیقه بیست و پنجم تیر امسال ماموران پلیس از مرگ مشکوک زن 40 ساله ای در شهرک علائین شهرری با خبر شدند. در بررسی های اولیه علت مرگ اصابت جسم سخت به سر این زن اعلام شد.

ماموران سپس به تحقیق از پسر مقتول پرداختند که او در اظهاراتش گفت: ساعت 10 صبح روز حادثه پدرخوانده ام با من تماس گرفت و عنوان کرد مادرم پاسخگوی تماس های تلفنی او نیست و از من خواست تا به محل زندگی مادرم مراجعه و موضوع را بررسی کنم. وقتی به خانه مادرم آمدم او در را باز نکرد و ساعتی بعد با حضور ناپدری ام، در را باز کرده و با جسد مادرم روبه رو شدیم.

در تحقیقات مشخص شد، مریم پس از فوت همسرش با مسعود 66 ساله ازدواج کرده و این دو جدا از هم زندگی می کردند. مسعود هم پس از مرگ همسر اولش در منطقه نارمک تهران زندگی می کرد.

در حالی که مسعود مدعی بود در چند روز گذشته به خانه همسرش نرفته است، تحقیقات محلی نشان داد، او روز قبل از کشف جسد هراسان از خانه مریم خارج شده وخانواده مریم هم گفتند، او از چندی قبل قصد جدایی از مسعود را داشته است.

با کشف این سرنخ ها مسعود دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

بازجویی ها از متهم ادامه داشت تا این که 23 بهمن امسال لب به اعتراف گشود و گفت: 24 تیر ماه به خانه مریم رفتم که او موضوع طلاق را مطرح کرد. من مخالفت کردم و با هم درگیر شدیم. در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و ضربه ای به صورت او زدم که تعادلش را از دست داد و سرش به دیوار خورد و مرد. بعد به خانه ام آمده و صحنه سازی کردم.