آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۹
حوادث
۱۵

درگیری گروهی درجنوب تهران با قتل پایان یافت

درگیری گروهی در جنوب تهران و شلیک گلوله با قتل خاتمه یافت.

به گزارش جام جم، ساعت 17 روز جمعه ماموران کلانتری خزانه در تماس رهگذران از نزاع مسلحانه چند پسر جوان باخبر شدند. با حضور ماموران در محل درگیری در پارک اتوبان شهید رجایی، تحقیقات در این باره آغاز شد. در حالی که تحقیقات ادامه داشت یکی از مجروحان این نزاع به نام مصطفی 24 ساله به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد علت مرگ پسر 24 ساله را اصابت چاقو به زیر قلب و ریه اش اعلام کرد.

در ادامه پسر جوان دیگری که با اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شده بود، گفت: ساعتی قبل در پارک بودم که متوجه صدای شلیک شدم وقتی برای بررسی موضوع به محل درگیری رفتم، علیرضا و دوستانم را در حال نزاع دیدم. برای کمک جلو رفتم که پسر ناشناسی با شلیک یک تیر مرا مجروح کرد.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری افراد حاضر در این درگیری ادامه داشت، برادر مقتول با مراجعه به پلیس راز جنایت را فاش کرد.

روز گذشته با انتقال پسر 26 ساله به دادسرای امور جنایی او در بازجویی ها گفت: ما تا چند سال قبل ساکن محله رجایی بودیم. برادرم مصطفی از سه سال قبل به خاطر طلب ده میلیون تومانی با قاتل اختلاف داشت. شب قبل از جنایت نیز تلفنی با او جر و بحث کرده بود. عصر جمعه او همراه تعدادی از دوستانش به دنبالم آمدند و برای دعوا با دو خودروی شاسی بلند و پرشیا به پارک رفتیم. قاتل و هفت نفر از دوستانش در فضای سبز کمین کرده بودند و با قمه و چوب به سمت ما حمله کردند. یکی از دوستان برادرم نیز با اسلحه ای که همراه داشت شروع به شلیک کرد. بعد از شلیک گلوله قصد فرار از محل را داشتیم که متوجه شدم سه نفر برادرم را محاصره کرده و یکی از آنها به نام علیرضا با ضربه قمه برادرم را کشت.

در ادامه با دستور سعید احمدبیگی بازپرس ویژه قتل، تحقیقات برای دستگیری علیرضا 28 ساله به عنوان قاتل و افراد حاضر در نزاع آغاز شد.