آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۸۵۹۹
شهرستان ها
۵

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر: افتتاح 93کلاس درس در استان گیلان

رشت-خبرنگاررسالت: مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان از افتتاح 93کلاس درس همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.مهندس مقدم مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان گفت:ایام الله دهه فجر یکی از باارزش ترین دوره های تاریخ ایران است. وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر یادآور مجاهدت و خودباوری و عزت ملت بزرگ ایران است، افزود:دهه فجرفرصتی ارزشمند در راستای میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و تبیین دستاوردهای نظام است.وی تصریح نمود:اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان همراه با دولت و همدل با مردم با افتخار به خدمت صادقانه و بی منت خود به مردم شریف استان ادامه می دهد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: گیلان دومین استان کشور از نظر کیفیت فضای آموزشی است.

در دومین روز از «دهه مبارک فجر» به طور همزمان 20 واحد آموزشی با 96 کلاس درس با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندارگیلان، فرماندار شهرستان رشت،مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان، مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی با انجام آیینی ویژه به صورت نمادین در «مدرسه شهید هاشمی نژاد امامزاده هاشم سنگر» به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از عملکرد نوسازی مدارس گیلان گفت: در دولت تدبیر و امید در گیلان، بیش از 256 مدرسه با یک هزار و 128 کلاس درس و با هزینه یک هزار و 300 میلیارد ریال ساخته شده است.