آرشیو یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۸۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 712 کیلو مواد مخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 712 کیلو تریاک، یک قبضه سلاح جنگی و توقیف دو دستگاه خودرو سبک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

زاهدان- خبرنگار کیهان: سرهنگ ابراهیم قربان زاده گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی نیروی انتظامی با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعضای یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر را که قصد جابه جایی مقادیر متنابهی مواد افیونی با استفاده از خودروهای تیزرو در محور «سراوان- سوران» را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان سراوان، شب شنبه موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند شده، و به این خودروها دستور ایست دادند اما قاچاقچیان به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حدود 2 ساعت درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، گفت: در این درگیری سوداگران مسلح با به جا گذاشتن خودروهای پژو 405 و تویوتا حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.قربان زاده ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان مسلح، 712 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه کشف کردند.