آرشیو یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۳۴۷۱
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

تیم شهرداری ورامین که در هر 8 وزن به فینال راه یافته بود در نهایت با کسب 5 نشان زرین طلاو 3 مدال نقره مقتدرانه فاتح پیکارهای تکواندوی جام باشگاه های آسیا شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نگاهی به تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در گزارشی محمدرضا اخباری را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تراکتورسازی معرفی کرد.

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سیدجواد رفوگر، پیشکسوت کشتی ایران، بعد از ظهر جمعه بر سر مزار آن مرحوم برگزار شد.

مورینیو، سرمربی پیشین چلسی نسبت به شایعه هایی که در مورد حضورش روی نیمکت منچستریونایتد شنیده شده است، واکنش نشان دادو اعلام کرد نه، هنوز به توافق نرسیدم و صحبتی با آنها نداشتم. به دنبال یک تیم نیستم تا هدایت آن را برعهده بگیرم بلکه این تیم ها هستند که به دنبال من هستند.

شبکه اسکای اسپورتس اعلام کرد وین رونی آسیب دیده و 6 هفته از میادین دور خواهد بود. البته او مدنظر یکی از تیم های لیگ چین است. پس از انتشار این خبر، باشگاه منچستریونایتد وجود هرگونه پیشنهاد 130 میلیون یورویی از طرف تیم های چینی را رد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نگاهی به تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در گزارشی محمدرضا اخباری، دروازه بان تراکتور سازی را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم معرفی کرد.

سپ بلاتر، رییس فیفا اعلام کرد از هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست فیفا حمایت نخواهد کرد.

سیامند رحمان، نخستین حضورش در مسابقات بین المللی و ز نه بر د ار ی پارالمپیک سال را با شکستن رکورد فوق سنگین جهان در دوبی آغاز کرد. خبر رکوردشکنی سیامند در سایت های خارجی بازتاب داشت.